Częste zadawane pytania
Jak dostarczyć laptopa do naszego serwisu?
- Osobiście: Górczewska 62/64 lok. 3, 01-401 Warszawa; Infolinia: 22 666 61 60
- Kurierem
Skorzystaj z bezpłatnego odbioru laptopa za pomocą naszego kuriera, po naprawie odeślemy laptopa na wskazany adres.
Prosimy o uzupełnienie formularza:
https://www.ratujlaptopa.pl/formularz.html
Możesz również wysłać kuriera we własnym zakresie, na poniższe dane:
RatujLaptopa.pl
ul. Górczewska 62/64 lok.3
01-401 Warszawa
(prosimy dołączyć dane kontaktowe oraz opis usterki)
Jak zapłacić za naprawione urządzenie?
- osobiście w serwisie (płatność tylko gotówką)
- przelewem bankowym
Dane do przelewu:
PC-DATA Michał Grabowski
Górczewska 62/64 lok.3, 01-401 Warszawa
Tel.: 22 666-61-60, NIP: 796-232-46-37
IDEA Centrala, 01-208 Warszawa,ul.Przyokopowa 33,
10 1950 0001 2006 0012 0406 0001
- za pobraniem (Opłata u kuriera podczas doręczenia naprawionego laptopa)
Czy można dostarczyć własne części do naprawy?
Tak, jest taka możliwość.
Czy na usługę i części jest gwarancja?
Tak, udzielamy 3 lub 6-miesięcznej gwarancji na zakupiony towar lub usługę w zależności od naprawy.
Czy naprawa laptopa może zostać wykonana „od ręki”?
Wszystko zależy od rodzaju usterki.
Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak
Czy sprzedajemy same części ?
Nie handlujemy częściami.
Czy po naprawie laptopa będzie nadal obowiązywać gwarancja producenta?
Jesteśmy serwisem pogwarancyjnym. Naprawione sprzęty mogą nie podlegać późniejszej naprawie w ramach gwarancji w serwisie producenta.
Czy użyte części są oryginalne?
Korzystamy tylko z oryginalnych części. W przypadku braku dostępności oryginalnych części na rynku korzystamy ze sprawdzonych zamienników. O rodzaju użytych części Klient zostanie poinformowany.
Ile trwa usługa naprawy sprzętu?
W zależności od rodzaju usterki, np. wymiana standardowej matrycy, którą będziemy mieli na magazynie, wymienimy w przeciągu 30 min. W przypadku innych napraw Klient zostanie poinformowany indywidualnie. Najczęściej jest to 2-3 dni robocze.